keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Villikihara rules, Itella sucks

Hius- ja päänahkaongelmiini olen löytänyt avun yhdestä ainoasta tuotesarjasta. Valitettavasti se on minun budjettiini nähden melko hintava. Siksi hihkuinkin riemusta, kun hiljattain löysin nettikaupan, jossa se maksaa lähes puolet vähemmän kuin täkäläisessä kampaamossa.

Toissapäivänä tilasin toista kertaa. Kun palvelu kyseisessä nettikaupassa on todella nopeata, paketti lähti saman tien tulemaan ja jo seuraavana päivänä sain ilmoituksen, että se toimitetaan tiettyyn kellonaikaan kotiovelle.....vaan eipäs toimitettukaan, eikä vikaa ollut erinomaisessa, nopeasti ja ystävällisesti palvelevassa nettikaupassa, vaan minussa ja Itellassa!

Ensimmäisellä kerralla tilaus oli tullut asianmukaisesti perille, joten en sitten tilaamisen tuoksinassa tullut tarkistaneeksi automaattisesti asiakastilille ilmaantuvia osoitetietoja. Siellä oli postinumero väärin. Kaikki muu oli kyllä, paikkakunnan nimeä myöten, oikein, mutta yksi numero postinumerossa väärin ja siitä syystä sain eilen Itellalta  kännykkääni henkilökohtaisen ilmoituksen, että paketin toimitus viivästyy.

Tänään soitettiin kyseisestä nettikaupasta. Paketti oli palautettu sinne. Kaiken kukkuraksi Itella veloitti heiltä täyden maksun sekä ensimmäisestä lähetyksestä, palautuksesta että uudelleen lähettämisestä. Voi auta armias!! 

Jos Itellasta vaivaudutaan lähettämään minun puhelimeeni ilmoitus, että paketti tuodaan tiettynä aikana ja vielä toinenkin, jossa kerrotaan, että paketin tulo viivästyy, eikö samalla vaivalla, HYVÄN ASIAKASPALVELUN NIMISSÄ, voitaisi tiedustella onko postinumero mahdollisesti väärä, kun katuosoite ja paikkakunta sentään oli tiedossa (kaiken kukkuraksi lajittelukeskus ja kyseinen nettikauppa sijaitsevat tässä samassa maakunnassa).

Nettikauppias palveli paljon paremmin kuin olisi voinut edellyttää. Hän ilmoitti maksavansa ylimääräiset kulut omasta pussistaan, vaikka virhe oli selvästi minun. Itellasta minulla ei ole ollut hyvää sanottavaa enää aikoihin, eikä tämä kokemus totisesti vaikutelmaa positiivisemmaksi muuttanut. Jollain kai sen firman on tulosta tehtävä, kun pääasia on nykyään taloudellinen kannattavuus, ei yhteiskunnan kannalta tärkeiden postipalvelujen tuottaminen...Melko kyseenalaiselta ja lyhytnäköiseltä vaikuttavat silti tämmöiset konstit.

5 kommenttia:

  1. Minä sain jouluksi luvatun lähetyksen Itellan 'ansiosta' vasta Loppiaiseksi. Itella piti sitä jossain niin, että oli tosi rupusen näköinen pakkaus kun tuli, onneksi DVD:t olivat ehjiä.

    Aivan ihana kauppa tuo Villikihara, löytyi heti 50% alennuksella sopivaa shampoota ja sävytettä.

    VastaaPoista
  2. Minulla on myös varsin hyviä kokemuksia pienemmistä nettikaupoista! Niissä yleensä palvelu pelaa.

    VastaaPoista
  3. Voihan Itella mitä palvelua.

    Sen jälkeen kun posti lakkasi olemasta vanha kunnon Posti ja yhtäkkiä autojen kylkiin ilmestyi oransseja ja sinisiä palloja, kaikki alkoi mennä alamäkeä.

    VastaaPoista
  4. Jaahas, meillä käytetään ilmeesesti samaa ainetta noitten luonnonkiharien kanssa. Siis en mä ;DDD.
    Mä tilaan yleensä 2 satsii ja sit ku huomaan et on toinen satsi alotettu, tilaan lisää.

    Se on muuten viheliäistä jos samppoo ja varsinki hoitoaine on väärä. Hiukset menee väärästä aineesta ihan sekasin ja menee päänahkaa myöten ku liimaletti.

    VastaaPoista
  5. Sentään lohduttaa, että nettikaupassa on noin hyvä palvelu, tuota Itellaa en ole kenenkään kuullut kehuvan.

    Hehe, Partapappa sanoi naulan kantaan: tosiaankin menee pää liimaletiksi väärästä sampoosta, kokemukia on :D

    VastaaPoista

Sano vaan